Ota yhteyttä
Toivelistaasi

Toiveidesi lista on tyhjä!

Ostoskorisi

Ostoskorisi on tyhjä!

Vertailulistasi

Ehdot ja käyttöehdot

Afrodonis Media Group Ltd, jäljempänä "Dialando", julkaisee seuraavat ehdot:

Seuraavia ehtoja sovelletaan yksinomaan sellaisten tavaroiden tilaamiseen ja lähettämiseen, joita asiakas [yksityinen loppukuluttaja] tilaa Internetin kautta verkkokaupassa. Tilauksen yhteydessä nämä AGB:t tunnustetaan.

1. Sopimuksen syntymine

Verkkokaupan tuotteiden esittely ei ole oikeudellisesti sitova tarjous vaan sitova tilaus. Syötettyäsi henkilötietosi ja napsautettuasi "Osta" -painiketta tilausprosessin viimeisessä vaiheessa, teet sitovan tilauksen ostaa ostoskorissa olevat tavarat. Tilausvahvistus tai tavaroiden toimitus johtaa ostosopimuksen syntymiseen.

Puhelintilaus ei ole tällä hetkellä mahdollinen! Jos tarvitset apua tuotteen kanssa tai sinulla on ongelmia tilauksen tekemisessä, ota meihin yhteyttä milloin tahansa.

2. Sopimuksen teksti

Tilaustietosi tallennetaan meillä ja voit tarkastella niitä myöhemmin asiakastililläsi. Kun olet tehnyt tilauksen etkä ole luonut salasanaa ja asiakastiliä itse, verkkokauppajärjestelmämme luo automaattisesti sinulle asiakastilin. Salasana luodaan automaattisesti ja lähetetään sinulle sähköpostitse. Vain sinä tiedät tämän salasanan. Voit vaihtaa salasanan milloin tahansa asiakastilissäsi!

Saat myös tilaustietojesi yhteenvedon sähköpostitse. Jos et saa tätä sähköpostia mahdollisten virheellisten tietojen syöttämisen vuoksi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme! Ota myös huomioon mahdollisuus, että sähköposti voi päätyä roskapostikansioosi.

3. Peruuttamisohje

Peruuttamisoikeus

Sinulla on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa ilman erityistä syytä. Peruuttamisaika on 14 päivää siitä päivästä, jona sinä tai sinun nimeämäsi kolmas osapuoli, joka ei ole kuljettaja, otti viimeiset tavarat hallintaansa. Käyttääksesi peruuttamisoikeuttasi sinun on ilmoitettava Dialandolle päätöksestäsi peruuttaa sopimus selkeällä ilmoituksella (esim. kirje, faksi tai sähköposti postitse). Helpoin tapa tehdä tämä on ottaa yhteyttä meihin käyttäen yhteystietosivullamme olevia yhteydenottovaihtoehtoja!

Jos käytät tätä vaihtoehtoa, lähetämme sinulle välittömästi (esim. sähköpostitse) vahvistuksen peruuttamisesta. Peruuttamisajan noudattamiseksi riittää, että lähetät peruuttamisilmoituksen ennen peruuttamisajan päättymistä.

Älä unohda lähettää meille tilausnumeroasi, jonka sait myyntisopimuksen yhteydessä!

Peruutuksen seuraukset

Jos peruutat tämän sopimuksen, palautamme sinulle kaikki sinulta saamamme maksut, mukaan lukien toimituskulut (lukuun ottamatta mahdollisia lisäkustannuksia, jotka aiheutuvat siitä, että valitset toisen toimitustavan kuin meidän tarjoamamme halvin vakiotoimitus), viipymättä ja viimeistään kolmenkymmenen päivän kuluttua siitä päivästä, kun saamme tiedon sopimuksesi peruuttamisesta. Käytämme tähän hyvitykseen samaa maksutapaa, jota käytit alkuperäiseen liiketoimeen, ellei kanssasi ole nimenomaisesti sovittu toisin; sinulle ei missään tapauksessa aiheudu maksuja tästä hyvityksestä. Voimme pidättyä hyvityksestä, kunnes olemme saaneet tavarat takaisin tai kunnes olet toimittanut todisteet siitä, että olet palauttanut tavarat, kumpi tapahtuu aikaisemmin. Sinun on palautettava tai luovutettava tavarat meille viipymättä ja joka tapauksessa viimeistään kolmenkymmenen päivän kuluessa siitä päivästä, jona ilmoitat meille tämän sopimuksen peruuttamisesta. Tämä määräaika on noudatettu, kun lähetät tavarat ennen kyseisen kolmenkymmenen päivän määräajan päättymistä. Sinun on kannettava suorat palautuskustannukset tavaroiden palauttamisesta varastoomme Saksaan, ellei paikallisesta varastosta ole ilmoitettu! Sinun on maksettava vain tavaroiden arvon alentumisesta aiheutuneet kustannukset, jos tämä arvon aleneminen johtuu tavaroiden käsittelystä, joka ei ole välttämätöntä niiden kunnon, ominais uuksien ja toimivuuden testaamiseksi.

Peruuttamisohjeen loppu

4. Takuu ja takuu

Katso sivu "Takuu ja takuu"

5. Toimitus ja palautukset

Toimitus suoritetaan joko Dialandon itsensä tai poikkeustapauksissa toimittajan toimesta. Jos asiakas ei hyväksy tavaroita tai kieltäytyy hyväksymästä niitä Dialandon asettamasta määräajasta huolimatta, Dialandon omistaja (katso painatus) voi valita vetäytyä sopimuksesta. Voimassa olevat toimituskulut löytyvät tieto-osiosta kohdasta Toimituskulut. Mahdollisia palautuksia varten käytä alkuperäispakkausta, jos mahdollista, tai vastaavaa kuljetuspakkausta, joka takaa tavaroiden riittävän suojan.

6. Kuljetusvauriot

Jos tavaroita, joissa on ilmeisiä kuljetusvaurioita, toimitetaan, valittakaa tällaisista virheistä mahdollisimman pian kuljettajalle tai noutopaikkaan, ja ottakaa välittömästi yhteyttä meihin, viimeistään seitsemän kalenteripäivän kuluessa. Kuluttajana sinun oikeutesi, erityisesti takuuoikeutesi, pysyvät ennallaan. Autatte meitä voimaan vedoten omia vaatimuksiamme vastaan kuljetusliikettä tai kuljetusvakuutusyhtiötä kohtaan.

7. Vastavuoroisuus

Asiakas voi kompensoida vain niitä vaatimuksia vastaan, jotka ovat oikeudellisesti sitovia tai joita Dialandon omistaja ei kiistä (ks. painatus). Asiakkaalla on oikeus pidättää maksu vain samasta sopimussuhteesta johtuvista vaatimuksista.

8. Tietosuoja ja turvallisuus

Katso sivu Tietosuoja ja turvallisuus

9. Maksu

Ostohinta erääntyy välittömästi tilausvahvistuksemme vastaanottamisen jälkeen, ellet ole tilannut tilausta "maksu tilillä" -maksupalveluntarjoajan kautta. Asiakas voi maksaa ostohinnan pankkisiirrolla tilausvahvistuksessa ilmoitetulle tilille, Paypalia käyttäen tai luottokortilla. Tilausvahvistuksessa ilmoitettu kokonaishinta on maksettava. Kaikki hinnat sisältävät jo pakollisen arvonlisäveron, joka vaihtelee jokaisessa maassa. Dialandon omistaja (ks. painatus) on velvollinen maksamaan laillisen arvonlisäveron sopimuksen tekohetkellä.

Tilausvahvistuksessa tai tilausvahvistuksessa ALV ei näy teknisistä syistä, mutta siinä on merkintä "Hinta sis. laillisen ALV:n". Jos tarvitset laskun, jossa näkyy ALV, ota meihin yhteyttä!

Sis pysyy yleensä Dialandon omaisuutena täyden maksun saamiseen asti. Lisätietoja maksutavoista löydät tieto-osion kohdasta Maksutavat.

10. Takuu, takuu ja jälkimarkkinapalvelu

Jollei toisin nimenomaisesti sovita, sovelletaan lakisääteistä virhevastuuta. Tietoja yksittäisten valmistajien takuista löydät tuoteasiakirjoista. Voit selvittää valmistajantakuun oikeudesta tuotekuvauksen sisällä. Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme täällä!

11. Vaihto palautus

Ostoksia ilman riskiä, ei ongelmaa meidän kanssamme! Lainmukaisen peruuttamisoikeuden vuoksi voit palauttaa myös tavarat, joista et pidä alkuperäisen tarkoituksen mukaisesti. Lue alla, mitä sinun tulisi harkita palautuksen yhteydessä.

Lisätietoja saat aina UKK-sivultamme

Pyyntömme sinulle!

Älä kohtele palautettavia tavaroitamme kuin omaisuuttasi uuden kunnosteen heikkenemisen välttämiseksi.

Pakkauksen avaamisen yhteydessä voit välttää kuljetus- ja tuotepakkauksen tai itse tuotteen vahingoittumisen varovasti purkamalla sen. Tämä pätee erityisesti suurempiin esineisiin, kuten kellokoneisiin ja kellojen laatikoihin, koska näiden kohteiden palauttamiseksi turvallisesti on parasta käyttää alkuperäispakkausta.

Jätä esimerkiksi kellon, hihnan tai korunosan suojakalvot paikoilleen ja älä poista niitä, jos mahdollista. Älä käytä tavaroita, joita todennäköisesti palautat. Esimerkiksi meidän olisi vaihdettava nahkahihnat lyhyen käyttöjakson jälkeen hygieniasyistä. Teräsnauhat näyttävät ensimmäiset pintanaarmut kiillotetuilla pinnoilla hyvin nopeasti, nämä on vaivalloisesti kiillotettava tai vaihdettava, jotta seuraavaa asiakasta ei petetä.

Koneelliset kellot, joita haluat testata tarkkuutta varten, voit testata esimerkiksi kellokoneessa, aikataulussa kellosepän luona tai manuaalisesti kiertämällä, äläkä "testikäyttämällä" ranteessa.

Kiitämme huomiostasi ja varovaisuudestasi tässä asiassa ja arvostamme sitä paljon!

Palautukset

Huomioi seuraavat asiat, kun palautat tavaroita:

Ennen kuin lähetät meille tuotteen palauttamisen, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä tukeemme rekisteröidäksesi palautuksen! Asiakaspalvelumme lähettää sinulle jo täytetyn palautuslomakkeen, josta löydät myös palautusosoitteen. 

Pakkaa haluamasi tuote kokonaan ja yhdessä mahdollisesti mukana olevien lisävarusteiden kanssa. Välttääksesi kuljetusvaurioita suosittelemme käyttämään alkuperäispakkausta.

Laita meille lähettämämme palautuslomake pakettiin. Tämä nopeuttaa mahdollisia hyvityksiä tai vaihtoja huomattavasti.

Minkä palveluntarjoajan valitset palautuslähetyksellesi, on sinun päätettävissäsi. Omassa edussasi varmista, että lähetys on vakuutettu ja jäljitettävissä (vakuutettu paketti). Lisäksi annamme sinulle mahdollisuuden hoitaa paketin palautuksen puolestasi. Tässä tapauksessa palautuksen toimituskustannukset vähennetään yksinkertaisesti hyvitysmäärästä. 

Vältä huolitsijan lähetyksiä, veloitamme niistä aiheutuneet kustannukset (tällä hetkellä 15,00 euroa DHL:lle) palautuksen yhteydessä!

Vaihto

Haluat palauttaa yhden tai useamman tuotteen, mutta haluat saada vastineeksi yhden tai useamman toisen tuotteen? Huomioi toiveesi tässä asiassa, kun otat yhteyttä asiakaspalveluumme paluulähetyksestä! 

Dialandossa vaihto muihin tuotteisiin on mahdollista 14 päivän peruuttamisoikeuden ulkopuolella 30 päivän kuluessa toimituksesta, edellyttäen että tavarat ovat käyttämättömiä. Tämä sääntö ei ole kuluttajan oikeuksien rajoitus vaan laajennus.

Jos vaihto edellyttää lisämaksua (uudet tavarat ovat kalliimpia kuin palautetut), palvelutyöntekijä ilmoittaa siitä sinulle heti, kun palautus on saapunut meille.

Hyvitys

Hyvityksen tapauksessa rahat palautetaan samalla tavalla kuin ne saatiin. Esimerkiksi jos ostit luottokortilla, maksu peruutetaan yksinkertaisesti, ja kortin myöntäjä kirjaa maksusi takaisin! 

Luottoluokituksen tapauksessa pyydämme sinua ilmoittamaan meille IBAN- ja BIC-tiedot tai paikallisen pankkitilinumerosi hyvityksen siirtämiseksi.! Lisätietoja saat aina Usein kysytyt kysymykset!

12. Klarna

Klarna Bank AB (publ):n kanssa tehdyssä yhteistyössä, Sveavägen 46, 111 34 Tukholma, Ruotsi, tarjoamme seuraavat maksuvaihtoehdot tietyille maille. Maksu suoritetaan aina Klarnalle:

Lasku: Maksuaika on [14] päivää tavaroiden/lippujen lähetyksestä tai muiden palvelujen tapauksessa palvelun saatavuuden päivästä. Täydelliset laskuehdot maissa, joissa tämä maksutapa on käytettävissä, löydät täältä: Saksa, Itävalta.

Osamaksukauppa: Klarnan rahoituspalvelu mahdollistaa ostosten maksamisen kiinteissä tai joustavissa kuukausierissä kassalla määriteltyjen ehtojen mukaisesti. Osamaksuerä erääntyy joka kuun lopussa Klarnan lähettämän kuukausittaisen laskun jälkeen. Lisätietoja osamaksukaupoista, mukaan lukien yleiset ehdot ja Eurooppalainen vakiotiedote kuluttajaluotosta niissä maissa, joissa tämä maksutapa on käytettävissä, löydät täältä (saatavilla vain ilmoitetuissa maissa): Saksa, Itävalta.

Sofortüberweisung: Saatavilla Saksassa, Itävallassa, Belgiassa, Italiassa, Espanjassa, Puolassa ja Alankomaissa. Tililtäsi veloitetaan heti tilauksen teon jälkeen.

suoraveloitus: Suoraveloitus tehdään tavaroiden lähetettyä. Ilmoitamme ajankohdan sähköpostitse.

Luottokortti (Visa/Mastercard): Saatavilla Saksassa. Velotus tapahtuu tavaroiden tai lippujen lähetyksen/julkaisun tai tilauksen tapauksessa ilmoitettuina aikoina.

Lasku-, osamaksu- ja suoraveloitusmaksutavat edellyttävät myönteistä luottotarkistusta. Tässä suhteessa välitämme tietosi Klarnalle osoitteeseen ja luottotarkistukseen ostoaloitteen ja osto sopimuksen käsittelyn yhteydessä. Ymmärräthän, että voimme tarjota vain ne maksutavat, jotka ovat sallittuja luottotarkistustulosten perusteella. Lisätietoja ja Klarnan käyttöehdot löytyvät täältä. Yleistä tietoa Klarnasta löytyy täältä. Henkilötietojasi käsitellään Klarnan voimassa olevien tietosuojamääräysten mukaisesti ja Klarnan tietosuojakäytännön mukaisesti.

13. Huomautus paristomääräyksestä

Batterien, akkujen tai paristojen myynnin yhteydessä tai kellojen tai muiden laitteiden toimituksen yhteydessä, jotka sisältävät paristoja tai akkuja, olemme velvollisia ilmoittamaan sinulle seuraavaa paristolainsäädännön mukaisesti: Paristoja tai akkuja ei saa hävittää talousjätteen joukossa. Olet laillisesti velvollinen palauttamaan käytetyt paristot tai akut loppukäyttäjänä. Voit palauttaa käytetyt paristot tai akut käytön jälkeen myyntipisteeseen tai sen välittömään läheisyyteen (esimerkiksi kunnallisiin keräyspisteisiin tai kauppaan) ilmaiseksi. Voit myös palauttaa paristot meille postitse. Paristot tai akut, jotka sisältävät haitallisia aineita, on merkitty yliviivatulla roskakorin symbolilla. Tämän roskakorin symbolin lähellä on saastuttajan kemiallinen nimi. Cd tarkoittaa kadmiumia, Pb tarkoittaa lyijyä ja Hg tarkoittaa elohopeaa.

14. Suorituspaikka, toimivalta

Kaikista nykyisistä ja tulevista liikesuhteista johtuvista vaatimuksista kauppasuhteesta johtuen myyjän yksinomainen toimivaltaistuin on myyjän rekisteröity toimipaikka. Kauppasopimuksen toimivaltaistuin ja suorituspaikka kauppiaille on Paphos, Kypros.

15. Riidan ratkaisu

Euroopan komissio tarjoaa verkkovälitteisen riidanratkaisualustan (OS), jonka löydät täältä. Kuluttajilla on mahdollisuus käyttää tätä alustaa riitojen ratkaisemiseen. Kuluttajasuhteesta johtuvissa riitatilanteissa tai siitä, onko tällainen kuluttajasuhde olemassa, olemme velvollisia osallistumaan riidanratkaisumenettelyyn kuluttaja-arbitraatioelimessä. Vastuussa on yleinen kuluttaja-arbitraatioelin (01.01.2020 alkaen: yleinen arbitraatioelin) Zentrum für Schlichtung e.V., Straßburger Straße 8, 77694 Kehl am Rhein, www.verbraucher-schlichter.de. Osallistumme riidanratkaisumenettelyyn tämän toimiston edessä.

16. Viimeiset määräykset, erottamislauseke

Jos yksi tai useampi näiden yleisten ehtojen (Yleiset sopimusehdot) määräyksistä on mitätön, tämä ei johda koko sopimuksen mitätöitymiseen. Tehottoman määräyksen tilalle tulee voimassa oleva lainmukainen määräys. Tähän sopimukseen sovelletaan vain Kyproksen lakia. Suomen asiakkaille kuitenkin irlantilaista lakia!

Aphrodonis Media Group Ltd

110, Eleftheriou Venizelou

Kaupparekisteri Kypros: HE366111

Toimitusjohtaja: Richard Andessner

Puhelin: +357 22000270

www.aphrodonis-media.com

Copyright (c) 2021 Aphrodonis Media Group Ltd.

Kaikki käytetyt tavaramerkit ja tavaramerkit ovat niiden omistajien omaisuutta. Kaikki kuvat ovat laillisesti suojattuja ja ovat Dialandon ja/tai esitettyjen tuotteiden valmistajien tai toimittajien omaisuutta. Sisällön väärinkäyttö tai luvaton käyttö johtaa syytteeseenpanoon ja raportointiin.