Ota yhteyttä
Toivelistaasi

Toiveidesi lista on tyhjä!

Ostoskorisi

Ostoskorisi on tyhjä!

Vertailulistasi

Dialando Protection -ehdot

1. Vakuutussuunnitelma

Tämä sopimus koskee sinulle DIALANDO:n tarjoamaa fyysistä kelloa ja teknistä tukea yllä mainitun suunnitelman mukaisesti (jota tässä kutsutaan ”Suunnitelmaksi”) Dialando-brändätyn palvelun osalta, joka on lueteltu vakuutuskirjallasi ("Tilausnumero").

Tarjoamme tällä hetkellä kaksi kattavuusvaihtoehtoa:

  • Dialando Protection (11,99 €/vuosi) *0,03 €/päivä
  • Dialando Protection PLUS (14,99 €/vuosi) *0,04 €/päivä

2. Milloin kattavuus alkaa ja päättyy

Kattavuussuunnitelma on voimassa 379 päivää (1 vuosi + 14 päivän peruutusjakso) ostopäivästä. Päivämäärä, jolloin se päättyy, ilmoitetaan tilausvahvistuksessasi.

3. Mikä on katettu?

Dialando Protection kattaa materiaalit, valmistuksen ja tietenkin käsittelyvirheet.

Riippuen siitä, oletko valinnut "Dialando Protection" vai "Dialando Protection PLUS" -suunnitelman, tässä on luettelo kohteista, jotka kuuluvat tähän takuuseen.

  • Materiaalin ja työn laatuviat normaalissa käytössä
  • Normaali kulumis- ja repeämiskäyttö (esim. lika)
  • Kotelo
  • Kadonnut kristalli (tarvittaessa)
  • Rannekoru
  • Hihnat
  • Solki
  • Nastat
  • Kruunu
  • Soittaa

Lisäksi "Dialando Protection PLUS" -suunnitelma kattaa:

  • Lasi (rikki tai naarmuuntunut)
  • Rikkoutunut liike (virheellinen käyttö/käsittely)
  • Isku- ja murskavammat
  • Väärä käsittely
  • Vesivahinko ja kosteusvahinko (vähintään 5 ATM)

Valitun kattavuuden mukaan korjaus suoritetaan tai kello vaihdetaan veloituksetta ja työvoimakustannuksitta, jos vahinko on osoitettu kuuluvan edellä mainittuun kattavuuteen.

Vakavan vaurion tapauksessa, joka tekee korjaamisesta mahdotonta, Dialando lähettää sinulle saman mallin kellon. Jos mallisi ei ole saatavilla, toimitetaan kello, joka on arvoltaan ja tyyliltään vastaava, ja se voi olla ennalta sovittu tai olla olematta. Korvaavan kellon suojelu päättyy Dialando Protection Insurance -kattavuuteesi, joka on hankittu ensimmäisen kellon ostoon liittyen tähän, eikä korvatun kellon kattavuuteen.

4. Mikä ei ole katettu?

"Dialando Protection PLUS" -suunnitelman tapauksessa vahinkoa muissa olosuhteissa kuin edellä mainitut tilanteet ei korvata. vaikka se onkin hyvin epätodennäköistä, koska se on melko kattava vakuutus.

"Dialando protection" -tavallinen versio ei kata seuraavia vahinkotilanteita:

  • Lasi (rikki tai naarmuuntunut)
  • Rikkoutunut liike (virheellinen käyttö/käsittely)
  • Isku- ja murskavammat
  • Väärä käsittely
  • Vesivahinko ja kosteusvahinko (vähintään 5 ATM)

Muistutamme, että Dialando Protection ei kata vesivahinkoa, jos ohjeita ei noudateta tuotteen vesitiiveystason (tuotteeseen merkitty) suhteen, mukaan lukien vahingot altistumisesta kellon altistumiselle muille nesteille tai kemikaaleille (muu kuin tavallinen vesi tai merivesi). Myöskään alle 5 ATM:n kellon vesivahinkoja ei korvata.

5. Kuinka saada palvelua ja tukea?

6. Vastuusi

Saadaksesi palvelua tai tukea vakuutuksen nojalla, sitoudut noudattamaan seuraavia:

  1. Toimita "tilausnumerosi" ostokuittisi todisteena
  2. Toimita tietoja vakuutetun tuotteen ongelmien oireista ja syistä
  3. Vastaa pyyntöihin tiedoista, mukaan lukien mutta ei rajoittuen vakuutetun tuotteen, kuten sarjanumero, malli, toimenpiteet, jotka suoritettiin ennen vakuutetun laitteen ongelman ilmenemistä, ja toimenpiteet ongelman ratkaisemiseksi
  4. Noudata Dialandon antamia ohjeita, mukaan lukien valokuvauspyynnön tapauksessa.

7. Vakuutuksen siirto

Dialando-suoja liittyy tuotteeseen eikä asiakkaaseen, joten tätä vakuutusta voi käyttää mikä tahansa käyttäjä, jolla on laillinen omistusoikeus tuotteeseen. Hän voi myydä tuotteen aktiivisella vakuutuksella uudelle omistajalle, ja tällä uudella omistajalla on pääsy kattavuuteen, kunhan uudella omistajalla on oston “tilausnumero”, jonka alkuperäinen omistaja on saanut tuotteen suoraoistakaupasta verkkokaupastamme, ja vakuutuksen voimassaoloaika säilyy.

Kuinka kuluttajan oikeudet vaikuttavat tähän suunnitelmaan

Alueilla, joilla kuluttajilla on kuluttajansuojalakeja tai -määräyksiä, edellä mainittujen suunnitelmien myöntämät edut ovat lisäksi kaikkiin tällaisiin lakeihin ja määräyksiin perustuvat oikeudet ja oikeussuojakeinot. Tässä suunnitelmassa ei saa vahingoittaa kuluttajan oikeuksia, jotka on myönnetty sovellettavilla pakottavilla laeilla, mukaan lukien kuluttajan oikeus vaatia oikeussuojakeinoja lakisääteisen takuuoikeuden nojalla ja vaatia vahingonkorvauksia täysin tai osittain tekemättä jättämisestä tai riittämättömästä suorittamisesta noudattamalla mitään sen sopimusvelvoitteista.

DIALANDO® Suojelusuunnitelmat

Valmistajan vakiotakuuDIALANDO® SuojeluDIALANDO® Suojelu PLUS
ViatMateriaalissa ja/tai valmistuksessa
Kulumis- ja rikkoutumisvaurioNormaalista käytöstä johtuva (esimerkiksi likaantuminen)
Kotelo
Kadonnut kristalliTarvittaessa
Rannekoru
Hihnat
Solki
Nastat
Kruunu
Taulu
LasIRikki tai naarmuuntunut
Rikki oleva liikeVäärä käyttö ja/tai käsittely
Isku- ja/tai puristusvaurio
Väärä käsittely
Vesi- tai kosteusvaurioKellot, joissa on vähintään 5 ATM:n vedenkestävyys

Dialando Protection ja Dialando Protection PLUS on Aphrodonis Media Group Ltd:n tuote

Tukipuhelin: +46 10 551 5995

Tuki Whatsapp : +46 10 551 5995

(Puhumme englantia ja ruotsia).